пʼятниця, 29 грудня 2017 р.

Відпочиваємо з користю



Заняття проводьте  в першій половині дня.
Організуйте повторення шкільного матеріалу у вигляді гри, ненав’язливо. Наприклад, нехай дитина буде вчителем і проведе урок, а ви будете учнем.
Важливо не перевтомлювати дитину, але заняття включіть в повсякденне життя.
Пропонуйте дитині більше читати для розширення словникового запасу. Для цього підійдуть будь-які твори, які дитина сама вибере.
Але пам’ятайте, що перш за все  канікули надаються для відпочинку і оздоровлення.
Перший тиждень
МАТЕМАТИКА


Логічні вправи
-У Аліни кілька ляльок. Папа подарував їй не день народження стільки ж ляльок, скільки у неї було. Тепер у Аліни 12 ляльок. Скільки ляльок подарував їй тато?
- У понеділок Аня вирішила завдання, у вівторок – два завдання, у середу – три і так далі. Скільки завдань вона вирішила в неділю?
Накресли прямокутник зі сторонами 4 і 5 сантиметрів. Обчисли його периметр.
УКРАЇНСЬКА МОВА
Спиши текст
Жива сніжинка
Діти каталися на лижах. Федько стрибає з гірки. А Мишко піймав на рукавичку сніжинку і розглядає. Майже така, як він вирізав на уроці праці. Але паперова сніжинка була нежива. А ця ніби дихає. Миколка струсив її у сніг. Щоб не плакала.
Обери потрібну букву та запиши речення.
(Д,д)ніпро,(Д, д)ністер, (Б,б)уг - це ...
(К, к)иїв, (Л, л)ьвів, (М, м)иколаїв, (Ч,ч
)ернігів - ...
(К,к)алинівка, (В,в)еселе, (Я,я)блунівка - це ...
Записати слова в алфавітному порядку та поділити їх для переносу
Олень, дідусь, вуж, осінь, льон, метро, ведмідь, щука, навчання, вулиця
З поданих слів кожного рядка склади та запиши речення.
Київ ― нашої , Батьківщини, столиця.
Дніпро ― довга, ріка, могутня.
Карпати ― України, гори, чудові.
Зроби звуко-буквений аналіз виділеного слова.

Другий тиждень
Обчисли





Закінчи запис


85 дм = … м …дм
56 см=… дм….см
65 см = …дм…см
18 дм= … м …дм


Розв'яжи задачі
-         У гаражі стояло 28 машин. Коли кілька з них поїхало, залишилося 12 машин. Скільки машин поїхало?
-         В одному бідоні 30 л молока, а в другому – 12 л. Із 10 літрів молока зварили кашу. Скільки літрів молока залишилося?
-         У діжці було 23 відер води. Вранці з неї взяли 4 відра води,  а ввечері – ще 5. Скільки відер води залишилося в бочці?
УКРАЇНСЬКА МОВА
Закінчи речення.
Собака Бровко, кіт Мурчик ― це (хто ?)
Шафа, стіл , диван ― це (що?)
Неділя, середа, четвер ― це (що?)
Карась, окунь, щука ― це (хто?)
Мар
яна, Василько , Юрко ― це (хто?)
Спиши слова, зроби звуко-буквену модель виділених слів.
Знання, гайка, огірок, бур’ян., насіння, пальто, одуд, Мар’янка, щенятко, галасливий, щебіт, їдальня.
Спиши. Підкресли слова, що означають назву одного предмета, однією лінією, слова, що означають назви багатьох предметів, ― двома.
 Ліси бувають листяні і хвойні. У листяних ростуть дуб, береза, вільха, осика, кущі малини, ожини, вовчих ягід. Їхні галявини рясніють від чорниці, журавлини , суниць.
Зроби звуко-буквений аналіз виділеного слова.
Продовж  речення.
Лимон (який?) - ….
Ведмідь (який?) - …
Зошит (який?) - ….
Бурулька  (яка?) - ….

Лілія (яка?) - ….