1.
Українська мова/читання
Підручник, ст 39.
Розглядаємо
малюнок
Що відбувається? Як
ви це зрозуміли?
• Де відбуваються
події?
• Коли відбуваються
події? Яка пора року на дворі? Як це зрозуміли?
• Що вас здивувало
або вразило?
• Що відчуває
мишенятко? А котик?
• Прочитайте склади:
тихо, голосно, повільно, з питальною інтонацією….
Прочитати колоночки слів і знайти:
-односкладові,
двоскладові
слова,
-назви одягу,
тварин,
-знайти слова, що
різняться однією буквою,
-знайти слово-
підпис до малюнку
Завдання «№2
Читаємо текст
• Запропонуйте
прочитати назву оповідання та передбачити про що буде текст
• Прочитайте перший
абзац. Попросіть дітей надати відповідь на питання яке там міститься
• Що далі вчинить
Сашко? Повідомте свої передбачення у парі один одному
• Кому сподобалось
оповідання? А що не сподобалось?
• Що ви можете
сказати про Оленку ? А про Сашка? Хто з них піклується про своє здоров’я?
Розглянь малюнок
чого зроблено
головні убори
• Якої пори року
варто одягати ці головні убори?
• Чи є серед них
такі, що можна носити будь-якої пори року?
Письмове завдання.
Пишемо посередині
робочого рядочку письмовими літерами: 13
березня
1.Словниковий диктант
Ша, шо, шу, ші, ше, шпак, каша, миша, школа, шовк.
Із одним зі слів на вибір склади і
запиши речення.
2.
Спиши текст письмовими літерами.
Прийшла весна
Сонечко посилає на
землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах
будинків плачуть бурульки.
Я досліджую світ
ст 31-33