пʼятниця, 13 березня 2020 р.

П'ятниця, 13 березня 2020 р.


1.                 Українська мова/читання

Підручник, ст 39.
Розглядаємо малюнок

Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Де відбуваються події?
• Коли відбуваються події? Яка пора року на дворі? Як це зрозуміли?
• Що вас здивувало або вразило?
• Що відчуває мишенятко? А котик?
• Прочитайте склади: тихо, голосно, повільно, з питальною інтонацією….
Прочитати колоночки слів і знайти:
-односкладові, двоскладові слова,
-назви одягу, тварин,
-знайти слова, що різняться однією буквою,
-знайти слово- підпис до малюнку

Завдання «№2
Читаємо текст
• Запропонуйте прочитати назву оповідання та передбачити про що буде текст
• Прочитайте перший абзац. Попросіть дітей надати відповідь на питання яке там міститься
• Що далі вчинить Сашко? Повідомте свої передбачення у парі один одному
• Кому сподобалось оповідання? А що не сподобалось?
• Що ви можете сказати про Оленку ? А про Сашка? Хто з них піклується про своє здоров’я?
Розглянь малюнок
чого зроблено головні убори
• Якої пори року варто одягати ці головні убори?
• Чи є серед них такі, що можна носити будь-якої пори року?
Письмове завдання.
Пишемо посередині робочого рядочку письмовими літерами: 13 березня
1.Словниковий диктант
Ша, шо, шу, ші, ше, шпак, каша, миша, школа, шовк.
Із одним зі слів на вибір склади і запиши речення.
2.                 Спиши текст письмовими літерами.
                          Прийшла весна

Сонечко посилає на землю свої промінці. Почав зникати сніг. Загомоніли веселі струмочки. На дахах будинків плачуть бурульки.


Я досліджую світ


ст 31-33