понеділок, 30 березня 2020 р.

Вівторок, 31 березня

Доброго ранку! 
Гарного березневого дня!!!!
І знову розпочинаємо день з ранкової зарядки 
Я досліджую світ
Підручник ст 42

. Кросворд  Довкілля
- Діти, давайте ми розгадаємо кросворд про наше довкілля.
1. Вони вдягаються тоді, коли теплінь приходить, а роздягаються тоді, коли теплінь відходить. (Дерева)
2.Всі його люблять, всі його чекають, а хто на нього дивиться — Кожен скривиться.(Сонце)
3.Усі рослини й тварини вживають, У кожній хаті її мають. (Вода)
4.Зимувати пташка буде, з синім пір'ячком вона. Добре знають її всюди, до вподоби їй зима. (Синичка)
5.Чим ми дихаємо? (Повітрям)
6.Найрозумніша істота на Землі. (Людина)
7.Хто на рік чотири рази перевдягається? (Земля)
8.Раз у рік, на новорічні свята Лісова красуня буде в хаті. (Ялинка)
- Що називають довкіллям?(Все що оточує рослину і впливає на її життя)

Які умови довкілля необхідні для життя рослинам?(Світло, тепло, повітря, вода і поживні речовини)

Сьогодні ми поговоримо про те як рослини пристосувались до життя в різних природних умовах.
Рослини ростуть  скрізь - і на далекій півночі, і в  пекучій  пустелі, і на болоті, в полі, гаю, на берегах водойм і в самих водоймах. Умови їх життя дуже різноманітні.  І, щоб вижити в них, рослини мають різні пристосування.
-         Чи можуть рослини жити без води? ( Ні, вода є однією з найважливіших умов існування рослин ) Також, життя рослин неможливе без сонячного світла, повітря та грунту.    
  Чи всі рослини мають однакову потребу у воді? (Рослини мають різну потребу у воді.) Одні рослини не можуть жити без води інші можуть перебувати довгий час без води. Більшість рослин потребують середньої кількості вологи. Це дуб, береза, липа, конюшина, ромашка, мати-й-мачуха, жито, пшениця. Вони здатні витримувати нетривалу засуху.
 Пустелі. 
   Тут  ростуть рослини, які здатні витримувати величезні температури і тривалу відсутність опадів. Що ж їм допомагає це робити, запитаєш ти? Все діло у глибокому корінні, довжина якого може сягати до 15-20 м. Воно допомагає підтримувати рослину у період засухи. Це такі рослини, як кактуси та верблюжа колючка...



Є рослини на планеті Земля, які дуже полюбляють вологу і живуть поблизу водойм  чи у самих водоймах.  Їх коріння частково  занурене у воду або повністю знаходиться під водою. 
Наприклад, латаття біле, рогіз, ряска, глечики жовті.
Ось вони. 



Цікаво знати.-На болотах росте комахоїдна рослина — росичка. Листки у неї вкриті волосками, які виділяють липку рідину, схожу на краплини роси. Комаха, до-торкнувшись до такого листка, відразу прилипає. Волоски стуляються і комаха стає поживою для росички. Так рослина пристосувалась до життя на бідних на поживні речовини ґрунтах.




                                          Українська мова

Медіаресурси
Птахи України https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=-jQLWcZNmt0
- Птахи фауни України http://aves.land.kiev.ua/
- Назви птахів (відео українською мовою для дітей)
https://www.youtube.com/watch?v=EJ1VWmePJwM
- 50 фактів про птахів, які будуть цікавими для твоєї дитини
http://tvoymalysh.com.ua/uk/kid-territory/cognitive/10026-50-faktiv-
pro-ptahiv-yaki-budut-tsikavimi-dlya-tvoyei-ditini.html
- Маленький читайлик. Блог відділу обслуговування дітей дошкільного та
молодшого віку Національної бібліотеки України для дітей
https://nbu4kids.wordpress.com/tag/%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%
85%D0%B8/
- Як зробити голуба миру з паперу?
https://www.youtube.com/watch?v=Lsw_SEm4ml4
- Що означає вираз – голуб миру



1. Розгадування загадок
Жовтогруді щебетушки
 мають чорні капелюшки, 
сірі лапки, білі щічки, називаються … (синички).

У червонім фартушку
 птах стрибає по сніжку
і розпитує синичку
 про найближчу годівничку. (Снігур)

Тук-тук-тук чути стук,
 Та цей звук не від рук.
 Птаха дзьобом стовбур б’є , 
Лікарем для лісу є. (Дятел)

Цвінь-цвірінь, цвінь-цвірінь, 
Танцювать йому не лінь.
 Соняшники поклювати, 
Булочку посмакувати…(Горобець)


Що ви можете сказати про слова –відгадки? Як назвати їх одним
словом? Що об’єднує усіх птахів?

Це цікаво. Хто такі птахи https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE

Де ми можемо знайти інформацію про цих птахів?

До  назви птаха снігур  діти складають звукову  схему.


Відпочиваємо 5-10 хв.


Читання тексту

- Прочитайте назву тексту. Про кого буде йти мова? Що вам відомо про соловейка? послухай як він співає.
https://youtu.be/1Pz_Rxa3c-A
-Чи справдилися твої передбачення? Хто є героями твору?

Письмове завдання. (записати 31 березня Класна робота)
Словниковий диктант 
Сова, сон, лом, гора, нова,  дим, рік, сік, ліс.сорока.

-Які назви птахів зустрілися? Усно склади з ними речення.

Спиши загадку. Хто це? Що ти знаєш про цього птаха?

Довгі ноги - довгий ніс.
Прилетів - обід приніс.
Смачних жабеняток
для своїх маляток. 
Це  - ....лелека.

Математика

Підручник ст 160-161
 Починаємо урок математики.
-Діти, а для чого нам потрібно вивчати математику? (Правильно, щоб бути розумними, вміти швидко рахувати і вирішувати життєві задачі.)
Рахувати швидко ще не забули?  Давайте перевіримо це...
Гра "Хто швидше"
Спробуй обчислити ланцюжки швидше, ніж це зробить твоя мама чи тато.

Вдалося? Молодець!!!
Давай з тобою пригадаємо:
- За допомогою яких одиниць вимірюють масу предметів? (кг) А довжину відрізків чи предметів? (см і дм)
Ск. сантиметрів  в 1 дециметрі?
Усно!!! Знайди значення виразів.
4 см + 6 см - 7 см =
5 см +4 см - 6 см=
10 кг -8 кг - 2 кг =
6 кг + 4 кг - 5 кг =
8 дм + 2 дм - 4 дм =
Молодець! І з цим завданням ти впорався.
Давай пригадаємо , про що ми говорили на минулому уроці?  Що вчилися робити? Правильно, ми вчилися з тобою рахувати десятками. А що ми у житті можемо рахувати десятками? (Наприклад: яйця...)
Письмово. Відступаємо від попередньої роботи 4 клітинки і записуємо сьогоднішнє число. Сьогодні : 31 березня
             Класна робота
Давай пригадаємо, 1 дес - це скільки одиниць? (10)
2 дес. -це яке число? (20) А 3 дес.? (30)
Хвилинка каліграфії: пропиши рядочок число 10.
Математичний диктант
Запиши за зразком
1 дес.- 10             7 дес. - ....
2 дес. - ...              4 дес. - ....
3 дес. - ....              8 дес.- ....
6 дес.- ...               5 дес. - .....
9 дес. - ...              10 дес - ....
Як можна назвати числа 10, 20, 30, 40....? (Правильно, це круглі числа)
Робота з підручником усно. Завдання 1,2 3 



Фізкультхвилинка. 
Вправи для очей https://www.youtube.com/watch?v=Y4ACKy08GI0
Відпочили? Тоді продовжуємо працювати далі..
Розглянь уважно завдання 4 на ст 161.
Давай з тобою виконаємо порівняння. Для цього пригадай, які математичні знаки ми використовуємо для цього? (більше, менше або дорівнює).
До якого числа ми завжди повертаємо два ріжечки? (до більшого числа) А один? (до меншого числа)
А в якому випадку ставимо =.? (коли ліва і права частини однакові).
Сьогодні ми з тобою навчимося порівнювати десятка.

Розглянь уважно запис і прочитай його.  Що ти помітив? Як виконали порівняння? Щоб порівняти десятки дивимося.
  6 дес >4 дес тому що, 6 >4
Працюємо з підручником
3 дес =  3 дес
30  < 40  (бо 3 дес < 4 дес)
1 дес > ( бо1 дес.=10, а  10 >1)
50 = 5 дес. ( бо 50=5 дес, 5 дес.=5 дес)
80 > 70 (бо 80=8 дес, 70=7 дес, 8 дес>7 дес)
2 дес >9 (бо 2 дес.=20, а 20 >9)

Виконай письмово порівняння за зразком

4 дес. ....6 дес            40 ...30
8 дес. ... 4 дес.           80 ...70
3 дес. ....6 дес.          50 .... 20
9 дес ... 10 дес           70 ....9
8 дес.  ...8 дес.          30 .... 80
2 дес.  ... 6 дес.         10  ... 7
 Задача № 5
(Записуємо посередині слово Задача)
- Давай пригадаємо, з чого складається задача? ( з умови, питання, розв'язка та відповіді)
Послухай задачу і скажи: про кого йде мова?
Що робили котики? (вийшли на полювання)
Чи відомо скільки котиків пішло на полювання? (так)
Скільки? (2 дес. котів)
2 дес. - скільки це всього котів? (20)
Скільки котів втомилось і заснуло? (10 котів)
Що треба зробити, щоб дізнатися, скільки котів продовжують полювання? (від 20 котів  відняти 10 котів, що заснули)
Напиши розв'язання: 20 -10 =10 (к.)
Відповідь:10 котів
Підведення
-Що ми навчилися сьогодні робити на уроці?