Доброго ранку!
Гарного березневого дня!!!!
Гарного березневого дня!!!!
Посилання : https://www.youtube.com/watch?v=2Z1encCBpbA
Я досліджую світ
Підручник ст 42
.
Кросворд “Довкілля”
-
Діти, давайте ми розгадаємо кросворд про наше довкілля.
1. Вони вдягаються тоді, коли теплінь
приходить, а роздягаються тоді, коли теплінь відходить. (Дерева)
2.Всі його люблять, всі його чекають, а
хто на нього дивиться — Кожен скривиться.(Сонце)
3.Усі рослини й тварини вживають, У кожній
хаті її мають. (Вода)
4.Зимувати пташка буде, з синім пір'ячком
вона. Добре знають її всюди, до вподоби їй зима. (Синичка)
5.Чим ми дихаємо? (Повітрям)
6.Найрозумніша істота на Землі. (Людина)
7.Хто на рік чотири рази перевдягається?
(Земля)
8.Раз у рік, на новорічні
свята Лісова красуня буде в хаті. (Ялинка)
-
Що називають довкіллям?(Все що оточує рослину і впливає на її життя)
Які
умови довкілля необхідні для життя рослинам?(Світло, тепло, повітря, вода і
поживні речовини)
Сьогодні
ми поговоримо про те як рослини пристосувались до життя в різних природних
умовах.
Рослини ростуть
скрізь - і на далекій півночі, і в
пекучій пустелі, і на болоті, в
полі, гаю, на берегах водойм і в самих водоймах. Умови їх життя дуже
різноманітні. І, щоб вижити в них,
рослини мають різні пристосування.
-
Чи можуть рослини жити
без води? ( Ні, вода є однією з найважливіших умов існування рослин ) Також, життя рослин неможливе без сонячного світла, повітря та грунту.
Чи всі рослини мають однакову потребу у воді? (Рослини
мають різну потребу у воді.) Одні рослини не можуть жити без води інші
можуть перебувати довгий час без води. Більшість рослин потребують середньої
кількості вологи. Це дуб, береза, липа, конюшина, ромашка, мати-й-мачуха, жито,
пшениця. Вони здатні витримувати нетривалу засуху.
Пустелі.
Тут ростуть рослини, які здатні витримувати величезні температури і тривалу відсутність опадів. Що ж їм допомагає це робити, запитаєш ти? Все діло у глибокому корінні, довжина якого може сягати до 15-20 м. Воно допомагає підтримувати рослину у період засухи. Це такі рослини, як кактуси та верблюжа колючка...
Є рослини на планеті Земля, які дуже полюбляють вологу і живуть поблизу водойм чи у самих водоймах. Їх коріння частково занурене у воду або повністю знаходиться під водою.
Наприклад, латаття біле, рогіз, ряска, глечики жовті.
Ось вони.
Цікаво
знати.-На болотах росте комахоїдна рослина —
росичка. Листки у неї вкриті волосками, які виділяють липку рідину, схожу на
краплини роси. Комаха, до-торкнувшись до такого листка, відразу прилипає. Волоски
стуляються і комаха стає поживою для росички. Так рослина пристосувалась до
життя на бідних на поживні речовини ґрунтах.
Українська мова
Українська мова
Медіаресурси
Птахи України https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=-jQLWcZNmt0
- Птахи фауни України http://aves.land.kiev.ua/
- Назви птахів (відео українською мовою для дітей)
https://www.youtube.com/watch?v=EJ1VWmePJwM
- 50 фактів про птахів, які будуть цікавими для твоєї дитини
http://tvoymalysh.com.ua/uk/kid-territory/cognitive/10026-50-faktiv-
pro-ptahiv-yaki-budut-tsikavimi-dlya-tvoyei-ditini.html
- Маленький читайлик. Блог відділу обслуговування дітей дошкільного та
молодшого віку Національної бібліотеки України для дітей
https://nbu4kids.wordpress.com/tag/%D0%BF%D1%82%D0%B0%D1%
85%D0%B8/
- Як зробити голуба миру з паперу?
https://www.youtube.com/watch?v=Lsw_SEm4ml4
- Що означає вираз – голуб миру
1. Розгадування загадок
Жовтогруді щебетушки
мають чорні капелюшки,
сірі лапки, білі щічки, називаються … (синички).
У червонім фартушку
птах стрибає по сніжку
і розпитує синичку
про найближчу годівничку. (Снігур)
Тук-тук-тук чути стук,
Та цей звук не від рук.
Птаха дзьобом стовбур б’є ,
Лікарем для лісу є. (Дятел)
Цвінь-цвірінь, цвінь-цвірінь,
Танцювать йому не лінь.
Соняшники поклювати,
Булочку посмакувати…(Горобець)
Що ви можете сказати про слова –відгадки? Як назвати їх одним
словом? Що об’єднує усіх птахів?
Це цікаво. Хто такі птахи https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE
Де ми можемо знайти інформацію про цих птахів?
До назви птаха снігур діти складають звукову схему.
Читання тексту
https://youtu.be/1Pz_Rxa3c-A
-Чи справдилися твої передбачення? Хто є героями твору?
Письмове завдання. (записати 31 березня Класна робота)
Словниковий диктант
Сова, сон, лом, гора, нова, дим, рік, сік, ліс.сорока.
-Які назви птахів зустрілися? Усно склади з ними речення.
Спиши загадку. Хто це? Що ти знаєш про цього птаха?
Довгі ноги - довгий ніс.
Прилетів - обід приніс.
Смачних жабеняток
для своїх маляток.
Це - ....лелека.
1. Розгадування загадок
Жовтогруді щебетушки
мають чорні капелюшки,
сірі лапки, білі щічки, називаються … (синички).
птах стрибає по сніжку
і розпитує синичку
про найближчу годівничку. (Снігур)
Та цей звук не від рук.
Птаха дзьобом стовбур б’є ,
Лікарем для лісу є. (Дятел)
Танцювать йому не лінь.
Соняшники поклювати,
Булочку посмакувати…(Горобець)
Що ви можете сказати про слова –відгадки? Як назвати їх одним
словом? Що об’єднує усіх птахів?
Це цікаво. Хто такі птахи https://www.youtube.com/watch?v=K-9DkgOxgZE
Де ми можемо знайти інформацію про цих птахів?
До назви птаха снігур діти складають звукову схему.
Відпочиваємо 5-10 хв.
Читання тексту
- Прочитайте назву тексту. Про кого буде йти мова? Що вам відомо про соловейка? послухай як він співає.
https://youtu.be/1Pz_Rxa3c-A
-Чи справдилися твої передбачення? Хто є героями твору?
Письмове завдання. (записати 31 березня Класна робота)
Словниковий диктант
Сова, сон, лом, гора, нова, дим, рік, сік, ліс.сорока.
-Які назви птахів зустрілися? Усно склади з ними речення.
Спиши загадку. Хто це? Що ти знаєш про цього птаха?
Довгі ноги - довгий ніс.
Прилетів - обід приніс.
Смачних жабеняток
для своїх маляток.
Це - ....лелека.
Математика
Підручник ст 160-161
Починаємо урок математики.
-Діти, а для чого нам потрібно вивчати математику? (Правильно, щоб бути розумними, вміти швидко рахувати і вирішувати життєві задачі.)
Рахувати швидко ще не забули? Давайте перевіримо це...
Гра "Хто швидше"
Спробуй обчислити ланцюжки швидше, ніж це зробить твоя мама чи тато.
Вдалося? Молодець!!!
Давай з тобою пригадаємо:
- За допомогою яких одиниць вимірюють масу предметів? (кг) А довжину відрізків чи предметів? (см і дм)
Ск. сантиметрів в 1 дециметрі?
Усно!!! Знайди значення виразів.
4 см + 6 см - 7 см =
5 см +4 см - 6 см=
10 кг -8 кг - 2 кг =
6 кг + 4 кг - 5 кг =
8 дм + 2 дм - 4 дм =
Молодець! І з цим завданням ти впорався.
Давай пригадаємо , про що ми говорили на минулому уроці? Що вчилися робити? Правильно, ми вчилися з тобою рахувати десятками. А що ми у житті можемо рахувати десятками? (Наприклад: яйця...)
Письмово. Відступаємо від попередньої роботи 4 клітинки і записуємо сьогоднішнє число. Сьогодні : 31 березня
Класна робота
Давай пригадаємо, 1 дес - це скільки одиниць? (10)
2 дес. -це яке число? (20) А 3 дес.? (30)
Хвилинка каліграфії: пропиши рядочок число 10.
Математичний диктант
Запиши за зразком
1 дес.- 10 7 дес. - ....
2 дес. - ... 4 дес. - ....
3 дес. - .... 8 дес.- ....
6 дес.- ... 5 дес. - .....
9 дес. - ... 10 дес - ....
Як можна назвати числа 10, 20, 30, 40....? (Правильно, це круглі числа)
Робота з підручником усно. Завдання 1,2 3
-Діти, а для чого нам потрібно вивчати математику? (Правильно, щоб бути розумними, вміти швидко рахувати і вирішувати життєві задачі.)
Рахувати швидко ще не забули? Давайте перевіримо це...
Гра "Хто швидше"
Спробуй обчислити ланцюжки швидше, ніж це зробить твоя мама чи тато.
Вдалося? Молодець!!!
Давай з тобою пригадаємо:
- За допомогою яких одиниць вимірюють масу предметів? (кг) А довжину відрізків чи предметів? (см і дм)
Ск. сантиметрів в 1 дециметрі?
Усно!!! Знайди значення виразів.
4 см + 6 см - 7 см =
5 см +4 см - 6 см=
10 кг -8 кг - 2 кг =
6 кг + 4 кг - 5 кг =
8 дм + 2 дм - 4 дм =
Молодець! І з цим завданням ти впорався.
Давай пригадаємо , про що ми говорили на минулому уроці? Що вчилися робити? Правильно, ми вчилися з тобою рахувати десятками. А що ми у житті можемо рахувати десятками? (Наприклад: яйця...)
Письмово. Відступаємо від попередньої роботи 4 клітинки і записуємо сьогоднішнє число. Сьогодні : 31 березня
Класна робота
Давай пригадаємо, 1 дес - це скільки одиниць? (10)
2 дес. -це яке число? (20) А 3 дес.? (30)
Хвилинка каліграфії: пропиши рядочок число 10.
Математичний диктант
Запиши за зразком
1 дес.- 10 7 дес. - ....
2 дес. - ... 4 дес. - ....
3 дес. - .... 8 дес.- ....
6 дес.- ... 5 дес. - .....
9 дес. - ... 10 дес - ....
Як можна назвати числа 10, 20, 30, 40....? (Правильно, це круглі числа)
Робота з підручником усно. Завдання 1,2 3
Фізкультхвилинка.
Вправи для очей https://www.youtube.com/watch?v=Y4ACKy08GI0
Відпочили? Тоді продовжуємо працювати далі..
Розглянь уважно завдання 4 на ст 161.
Давай з тобою виконаємо порівняння. Для цього пригадай, які математичні знаки ми використовуємо для цього? (більше, менше або дорівнює).
До якого числа ми завжди повертаємо два ріжечки? (до більшого числа) А один? (до меншого числа)
А в якому випадку ставимо =.? (коли ліва і права частини однакові).
Сьогодні ми з тобою навчимося порівнювати десятка.
Розглянь уважно запис і прочитай його. Що ти помітив? Як
виконали порівняння? Щоб порівняти десятки дивимося.
6 дес >4 дес
тому що, 6 >4
Працюємо з підручником
3 дес = 3 дес
30 < 40 (бо 3 дес < 4 дес)
1 дес > (
бо1 дес.=10, а 10 >1)
50 = 5 дес. ( бо
50=5 дес, 5 дес.=5 дес)
80 > 70
(бо 80=8 дес, 70=7 дес, 8 дес>7 дес)
2 дес >9
(бо 2 дес.=20, а 20 >9)
Виконай письмово порівняння за зразком
4 дес. ....6 дес 40 ...30
8 дес. ... 4 дес. 80 ...70
3 дес. ....6 дес. 50 .... 20
9 дес ... 10 дес 70 ....9
8 дес. ...8 дес. 30 .... 80
2 дес. ... 6 дес. 10 ... 7
Задача № 5
(Записуємо посередині слово Задача)
- Давай пригадаємо, з чого складається задача? ( з умови, питання, розв'язка та відповіді)
Послухай задачу і скажи: про кого йде мова?
Що робили котики? (вийшли на полювання)
Чи відомо скільки котиків пішло на полювання? (так)
Скільки? (2 дес. котів)
2 дес. - скільки це всього котів? (20)
Скільки котів втомилось і заснуло? (10 котів)
Що треба зробити, щоб дізнатися, скільки котів продовжують полювання? (від 20 котів відняти 10 котів, що заснули)
Напиши розв'язання: 20 -10 =10 (к.)
Відповідь:10 котів
Підведення
-Що ми навчилися сьогодні робити на уроці?