вівторок, 31 березня 2020 р.

Середа, 1 квітня


Яке сьогодні число? Місяць? День тижня? А яке сьогодні свято ми святкуємо?  Так, сьогодні 1 квітня, День сміху. Сміх є найкращими ліками для твого здоров‘я, абсолютно нешкідливим і абсолютно безкоштовним. Я бажаю тобі, завжди посміхатися, ніколи не сумувати, і бути здоровим!!!  
До роботи!!! 



Фізкультура . Ранкову зарядку робили? Тоді ловіть відео, це для вас.
https://www.youtube.com/watch?v=hYVpXKiUAzs

Тепер починаємо працювати

Я досліджую світ

Підручник ст 43
Як захистити рослини рідного краю
Червона книга України

Які дикорослі рослини з гарними квітками тобі найбільше подобаються?
Напевно, тобі доводилося бачити, як, повертаючись із лісу чи луки, люди несуть оберемки квітів. Особливо багато знищують конвалій, підсніжників, пролісків, дзвоників. Щороку таких рослин стає у природі  дедалі менше.
Щоб зберегти рослини, які зникають, люди занесли їх у спеціально створену Червону книгу України. Червоний колір — сигнал небезпеки.
Він ніби закликає всіх людей: рослини в біді, допоможіть їм!
Рослини,які занесені до цієї книги охороняються. Їх не можна зривати. 



Словничок
Черво́на кни́га — це перелік рідкісних рослин, грибів, тварин, які перебувають під загрозою зникнення.

Українська мова
Підручник ст 45

Повторення вивченого
- Яка різниця між буквами і звуками?
- Звуки поділяються на ...(голосні і приголосні)
-які це голосні звуки? (утворюються за допомогою голосу, можна проспівати)
-Скільки в українській мові голосних звуків? (6)
-Скількома буквами вони позначаються?(10)
- Які звуки називаються приголосними? (звуки, що утворюються за допомогою голосу і шуму)
-Секрет букви щ? й? ї? є?

Робота з підручником
Завдання 1. Читання колонок слів. Зі словами: синє, давнє, море, місто скласти усно по 1 реченню.
Фізкультхвилинка
Робота з підручником
Прочитай назву твору. Про що в ньому піде мова?
Слухання твору
-Чи справдилися твої сподівання? про що йшла мова у тексті?  Що намалювала дівчинка? Якого кольору на малюнку було каченя?
 Чи сподобався малюнок Євгенові? Чому? Чому каченя на малюнку дівчинки було синього кольору?
Чи погоджуєся ти з Євою? Чому? 
Прослухай ще раз текст, дай відповідь на питання:"Коли весь світ стане синім?"
Самостійне читання твору.
Гра "Розвідники"
Читаємо початок речення, а дитина знаходить його у тексті та дочитує до кінця.

Письмово ( 1 квітня Класна робота)
Повторюємо написання великої Є https://www.youtube.com/watch?v=qUZrnwDLqyQ
Словниковий диктант
Запис складів і слів під диктування.
єм єв єн єл єс єв  єр 

своє, єнот, заєць, радіє, малює 


Які слова пишуться з великої літери? Запиши імена, що починалися б з Є.




Математика
Підручник ст 162-163


Розпочинаємо урок математики.

Повторюємо вичений матеріал (друкований зошит ст 40)

Давай пригадаємо , про що ми говорили на минулому уроці?  Що вчилися робити? Правильно, ми вчилися з тобою рахувати десятками та порівнювати круглі числа. Давай пригадаємо як це робити.
- Скільки одиниць в 1 дес? 3 дес? 4 дес? 8 дес.?
- 2 дес. це ? (20), 6 дес? 9 дес? 10 дес?
Завдання 1 Підручник
2 дес. + 4 дес = 6 дес, оскільки 2 +4=6
6 дес. - 2 дес.=4 дес, бо 6-2 = 4
і т.д.

Сьогодні на уроці ми продовжимо мандрувати країною десятків та навчимося їх з  тобою додавати та віднімати.
Під час обчислень записи 5 дес.+ 3 дес. чи 6 дес.-2 дес. - є досить громіздками. У математиці зручніше записувати так: 50+30, 60-20. Давайте дізнаємося, як же виконати таке додавання і віднімання.
Наприклад, нам потрібно виконати додавання: 50 +30 , міркуємо: 50=5 дес, 30=3 дес, 5 дес+ 3 дес. = 8 дес , або 80
Так ми виконуємо і віднімання. наприклад: 60 - 20 = 6 дес - 2 дес = 4 дес = 40

Давай разом спробуємо виконати додавання і віднімання № 2 на сторінці 162 у підручнику.
 Для цього запиши у робочому зошиті у клітинку число. Сьогодні: 1 квітня
                                                                                                       Класна робота
                                                                                                          Приклади 2
30 +10 =3 дес. +1 дес. = 4 дес. =40
50 + 30 = 5 дес. + 3 дес.= 8 дес = 80
20 + 40 = 2 дес.+ 4 дес.= 6 дес. = 60
80 + 20 = 8 дес. + 2 дес.= 10 дес.= 100
30 -20= 3 дес. - 2 дес.= 1 дес.=10
50 - 10= 5 дес.- 1 дес. = 4 дес.= 40
90- 30= 9 дес.-3 дес. = 6 дес. = 60
100 - 40 = 10 дес. - 4 дес. = 6 дес.=60
Задача 3
Про що йде мова у задачі? 
Скільки всього курток одягнули гномики? ( 30 і 10)
Щоб дізнатися, ск. гномики всього одягли курток, треба додавати чи віднімати? (всього - дія додавання)
Як дізнатися, скільки вони всього одягли? (30 +10=40 (к)
Запишіть: 30 +10=40 (к.)
Скільки курток висіло у шафі спочатку? (50)
Ми дізналися, що 40 курток одягли гноми. Як дізнатися, скільки курток залишилося у шафі? (залишилося - треба віднімати. 50-40=10  (к.))
Запишіть: 50-40=10 (к.)
Відповідь: 40 курток; 10 курток.
Завдання 4 і 5 усно
Равлик - 10+20= 30  
Ящірка - 3 дес = 30
Їх порівну.