середа, 1 квітня 2020 р.

Четвер, 2 квітня

Математика

Записуємо у зошиті: 2 квітня 
                                Класна робота
 Хвилинка каліграфії.
Прочитай числа
20,40, 60, ..., ... .
Що ти помітив? Як змінюються числа? ( кожне наступне число більше на 20 або на 2 дес за попереднє)
 Які числа пропустили? (80, 100)
Скільки десятків у числові 80? (8 дес.) Запиши цілий рядочок число 8. 
Візьми простий олівець і обведи число, яке вийшло у тебе найкраще.

Давай пригадаємо, над якою темою ми працювали з тобою на минулому уроці? (Десятки)
Порахуй десятками від  10 до 100; від 50 до 80; від 10 до 70, від 60 до 10.
М. д
Запиши числами :
-сорок (40), сімдесят, двадцять, 5 дес., 6 дес.,  тридцять, 9 дес., 10 дес.
Перевіряємо: 40, 70, 20, 50, 60, 30, 90, 100.
Усно. Назви ці числа в порядку зростання, тобто, від найменшого до найбільшого (20, 30, 40, 50.60, 70, 90,100)
А тепер навпаки, у порядку спадання, від найбільшого до найменшого. Перевіряємо: 100, 90, 70, 60, 50, 40, 30, 20.
Молодець!!!!

 Давай пригадаємо, як виконати додавання 80+10? Як називаються числа  при додаванні? Назви в прикладі 30+40=70 доданки. Чому дорівнює сума?
Як виконати віднімання виду 90- 30? Як називаються числа при відніманні? (зменшуване, від'ємник, різниця) . Прочитай вираз: 80-20=60. Назви в цьому виразі зменшуване, від'ємник та різницю.
Сьогодні на уроці ми закрііпимо своє вміння додавати та віднімати круглі числа та порівнювати їх.
Працюємо друкований зошит ст 41.
 Українська мова
Підручник ст 46

Казка-мультфільм "Мильна бульбашка" https://www.youtube.com/watch?v=6Vhds9xUiVM
- Свинка Пеппа українською сезон 2 серія 1 Бульбашки https://www.youtube.com/watch?

 Слухання Силач-хвалько | Вечірні історії https://www.youtube.com/watch?v=r19aFaec1xo



Повторення вивченого
- Яка різниця між буквами і звуками?
- Звуки поділяються на ...(голосні і приголосні)
-Які це голосні звуки? (утворюються за допомогою голосу, можна проспівати)
-Скільки в українській мові голосних звуків? (6)
-Скількома буквами вони позначаються?(10)
- Які звуки називаються приголосними? (звуки, що утворюються за допомогою голосу і шуму)
-Які вони можуть бути?  

-Секрет букви щ? й? ї? є? ь? 
Гра "Впіймай звук"
Прослухай і запам'ятай слова з м'якими приголосними звуками
Півень, горобець, ведмідь-
Знак м'який в кінці стоїть.
Журавель, дельфін і рись -
Знак  м'який! Не помились. 

Читаємо колоночки слів.

Запам'ятай! Знак м'якшення (ь) звука не має. Він пом'якшує попередній приголосний. 

Читаємо казку
Передбачаємо за назвою та малюнком зміст казки
- Розгляньте малюнок. Що відбувається? Хто герої тексту?
- Як ви думаєте, це будуть реальні події чи казкові?
- Прочитайте заголовок тексту. Поясніть його значення.
- Як ви думаєте, про що текст?
Робота з текстом
Перед читанням зверніть увагу дітей, що після прослуховування вони мають назвати як назвала Ластівка Мильну бульбашку
Як назвала Ластівка Мильну бульбашку? Чому вона прийняла її за пташку?
- Чому їй здалося що вона чарівна?
- Про що цей текст? Справдилось наше передбачення? Чи бачили ви таке у житті? Чи можуть ластівка дійсно зустрітися із бульбашкою?
- Щоб ви хотіли запитати у них?
Куди полетіла велика мильна бульбашка? Прочитайте, як Бульбашка вихвалялася своєю одежею?
- Завдяки кому мильна бульбашка піднімалась все вище і вище?
- Яку кінцівку має текст? Чи сподобалась вона тобі?
- Що сподобалося в казці? Що здивувало?
- Хто сподобався? Хто не сподобався?
- Як ви розумієте слово «вихвалятися»? Про кого можна так сказати? Чому?
- Хотів би ти її змінити?

Письмове завдання
Запиши сьогоднішнє число:
2 квітня 
Класна робота
Пригадай, як пишеться ь. В цьому тобі допоможе відео:https://www.youtube.com/watch?v=5sL_5ojpPGI
Запиши рядок ь.
Обведи простим олівцем ту букву, яка вийшла у тебе найкраще. 
Ти вже знаєш, що слова можуть означати один або багато предметів. 
Усно. Прочитай слова записані на цеглинках. Назви пари слів (із тих, що записані на цеглинках)   парами  за зразком (один предмет - багато предметів) : їжак - їжаки, ніс - носи, дятел - дятли...і т .д 

- До яких  слів не знайшли пари? Запиши ці слова з нового рядочку ( Не забувай!!!! Перше слово пишемо звеликої літери, далі через кому з маленької) 
З одним із цих слів склади і запиши речення (на вибір).
- Чи буває цей предмет (ножиці, окуляри), щоб про нього можна було сказати – один ? Який можна зробити висновок? ( є слова які означають тільки багато предметів)