четвер, 2 квітня 2020 р.

П'ятниця, 3 квітня

Фізкультура. Робимо ранкову зарядку . Відео тут: Весела зарядка із Сані і Ло






Доброго ранку!
Вітаю Вас з останнім днем навчання другого тижня карантину!!!!

Учні, які протягом тижня виконали всі письмові завдання та надіслали їх на пошту чи у вайбер-  я вас ВІТАЮ!!!! Сьогодні вам письмових завдань не буде!!!!! 
А ось, хто ще має борги - чекаю до кінця дня фото виконаних завдань!!!!

Українська мова  Я досліджую світ/українська мова

Ти любиш читати казки? Як називається твоя улюблена казка?  А слухати казки полюбляєш? Тоді влаштовуйся зручніше і розпочнемо.  Сьогодні ми познайомимося з казкою "Слон на ім'я Ґудзик" Даввай пофантазуємо трішки!  Як ти гадаєш, про що піде мова в цій казці? Давай перевіримо..... 

"Слон на ім'я Ґудзик" 



-Про кого йде мова у казці?
-Що купила дівчинка?
-Кого зустріла дівчинка ? Як це трапилося?
-Що зробив слоник із морозивом? Як його звали?
-Де опинилася дівчинка із слоником?
-Чому хлопчик плакав?
-Яка пригода трапилася із Ясею, слоником та хлопчиком?
-Якби тебе попросили написати продовження цієї казки, яким би воно було?
-Хто із героїв казки тобі сподобався найбільше? Чому?

Я   досліджую світ!!!

Подивися за вікно!!!! Що ти помітив? Яка пора року? місяць?
Як лагідно там світить сонечко, щебечуть пташки. А ось і розпустилися перші квіти....
Сьогодні ми не будемо писати, але будемо малювати!!!!
І сьогодні ми намалюємо весну. 
 Але ми на малюнку не будемо писати весна, а напишемо наш лозунг; «Я залишаюся вдома! Залишайся і ти!" Надсилаємо ваше фото з малюнком.

Чекаю на Ваші малюнки. Гарних вихідних!!!! Не хворійте!!!