понеділок, 6 квітня 2020 р.

Вівторок, 7 квітня

Я досліджую світ

Підручник ст 46
Відео:
Хто такі риби?
Назви риб

-         З якою групою тварин ми вже ознайомились? (Комахи)
-         Які їхні ознаки?
-         Назвіть комах яких ви знаєте.
-         Яка користь від комах?
- Хто зайвий? Чому?(Оса, мурахи, бджола,павук,комар)

-         Відгадавши загадку, ви дізнаєтесь про яку групу тварин ми будемо говорити сьогодні.
Має хвіст, та не літає,
 має рот — не розмовляє.
 Можеш вудкою спіймати
 і загадку відгадати. (Риба)
1.     Бесіда
-                Чи знаєте ви хто такі риби?
-         Де вони живуть? Вони можуть жити у річках, і їх називають річними рибками. Можуть жити у морях та океанах. А ще, можуть жити у нас вдома у акваріумі. 
Розгляньте зображення риби у підручнику. Що  є у них?
2.   
-         Діти, а що вам відомо про очі риби? У багатьох риб дуже добрий зір, але їх очі не мають повік. Навколишня вода зволожує та очищує очі.
-         А навіщо рибам потрібні зябра?
-         Рибам, як і людині, для дихання потрібен кисень, який вони отримують із води. Коли риба ковтає, вода проходить через зябра, вони відділяють кисень із води, а потім виштовхують воду назовні.
-         Чим вкрите тіло риби?Для чого?
-         Навіщо рибам потрібні плавники та хвіст?
(Хвіст потрібен для поворотів при русі, а плавники для збереження рівноваги. 

Математика

Підручник: ст. 163-166

Усний рахунок

1. Порахувати десятками: від 10 до 50;  від 20 до 90; від 40 до 100; від 10 до 100.

2.  Виконай порівняння чисел (усно)
30....60       5 дес ...8  дес.
20...90        9 дес .... 4 дес
40...50         7 дес .... 70
50 ..70          60 ....5 дес

3.  Обчисли (усно)

3 дес +7 дес                                 20+40         30+30
6 дес +2 дес                                 10+60        90-30
7дес +2 дес                                 30+50          80-20
8 дес - 5 дес                               20+70          60- 40
10 дес - 9 дес                              40+50         90 -40

Пропускаємо від попередньої роботи 4 клітинки вниз, записуємо: 7 квітня
                                                                                                Класна робота

Завдання у підручнику 1 і 2. Ознайомлюємося із назвами чисел другого десятка та способом їх утворення. 
До зошита записуємо числа:
10 + 1 = 11        
10+2 = 12
10+3 = 13
10+4=14
10+5=15
10+6=16
10+17=17
10+8=18
10+9=19
10+10=20
Прочитай ще раз  назви цих чисел!!!! Як утворилося число 11? 12? 14?16? 18

Завдання 2 Вивчити !!!!!

Посередині слово з великої літери: Завдання 3

Записуємо у рядок, через кому цифрами.

Перевіряємо:10,12,13,15,18,14,11,16,19,20
Назви ще раз ці числа вголос.

Усно.  Завдання 4
Вибрати найбільше і найменше число на кожній рукавичці.
ПЕРЕВІРЯЄМО: 5,50,3,30,2,20,4,40,5,50.
Завдання 5 Усно

Пишемо: Задача 6
1) письмово

Було -50 к.
Подарували - 10 к.
Стало -?
50 +10 = 60 (к)
Відповідь : 60 книг

2)усно
Підсумок
Прочитай числа 
13, 12, 16, 15, 17, 19, 18, 14, 11, 20.
Як утворилося чило 11? (до 1 дасятка + 1 одиницю)...13? 17? 19?


Українська мова


Підручник ст. 48

Письмово : 7 квітня

Класна робота
Повторимо букви В в.Подивись відео та допоможи Суржику розібратися зі звуками [В] , [В'].

Тепер давай пограємося і повторимо деякі вивчені букви та звуки тут ігри

Давай потренуємося писати рукописні букви В в. Відео знайдеш за посиланням: мала буква в


Давай поділимо слова на склади за зразком: а-на- нас, се-ло.....
Ананас, огірок, олень, осінь, весна, опеньки, олівець, алея, село.


Перевіряємо: А- на -нас, о-гі-рок, о-лень, о-сінь, вес-на, о-пень-ки, о-лі- вець, а-ле-я, се-ло.

Що ти помітив? Молодець! Склад може мати тільки голосний звук або голосний і приголосний звуки. 

Поділи усно на склади такі слова: Рись, ріка, морозиво, ялинка, ліс, ясен, єхидна, лікує, заєць.
- Назви слова, які складаються з одного складу; двох; трьох