Фізкультура. Робимо ЗРВ без предметів . Відео тут:https://vseosvita.ua/library/kompleks-fizicnih-vprav-na-period-karantinu-222124.html
Я досліджую світ
Підручник ст 47
Дай відповідь на питання. (Усно)
1. Акула, щука, карась - це....
2. Метелик, сонечко, комар - це ...
3. Комахи можуть -... плавати, ...., ..., .... , .... .
4. Риби живуть у ....
5. Тіло риб складається з: голови, .... , .....,.
6. Зябра рибам допомагають .......
Перевіряємо:
1. Риби.
2. Комахи.
3. Літати, повзати, бігати, рити ходи у грунті.
4. Воді.
5. Тулуб, хвіст.
6. Зябра допомагають рибам дихати у воді.
Дай відповідь на питання. (Усно)
1. Акула, щука, карась - це....
2. Метелик, сонечко, комар - це ...
3. Комахи можуть -... плавати, ...., ..., .... , .... .
4. Риби живуть у ....
5. Тіло риб складається з: голови, .... , .....,.
6. Зябра рибам допомагають .......
Перевіряємо:
1. Риби.
2. Комахи.
3. Літати, повзати, бігати, рити ходи у грунті.
4. Воді.
5. Тулуб, хвіст.
6. Зябра допомагають рибам дихати у воді.
Математика
Підручник ст 166-168
Друкований зошит ст 45
Усний рахунок
Порахувати десятками: від 1 дес до 7 дес, від 8 дес до 10 дес, від 3 дес до 9 дес,
від 10 до 50, від 60 до 100 , від 20 до 80...
Повторюємо, назви чисел від 11 до 20.
Назвати числа другого десятка: від 11 до 20, від 11 до 17, від 14 до 20, від 12 до 19.
Підручник, завдання1
-Що ти бачиш на малюнку?
-Скільки олівців у коробці?
- Скільки стане олівців, якщо додати ще один зелений олівець? 11
То як отримали число 11? ( 10+1=11)
-Пясни, як отримали наступні числа.
Записуємо: 8 квітня
Класна робота
М.д.
Виконуємо завдання 2. Записуємо лише сусідів чисел.
Перевіряємо: 10, 12, 12 14,17, 19, 18, 20.
Завдання 3 усно
Записуємо посередині: Задача 4
-Про кого іде мова в задачі?
-Що зробила лисичка?
-Ск. друзів запросила лисичка по телефону? письмово?
-Прочитай запитання. Що потрібно дізнатися? Якою дією? +
Записуємо до зошита
10 +4= 14 (д)
Відповідь: 14 друзів
Завдання 5
Розглядаємо перший малюнок
10 олівців і 2 олівці - разом їх 12, тобто 10+2=12
Якщо від 12 олівців забрати 2 олівці - залишиться 10 олівців. Ми це можемо записати як 12-2=10
Якщо від 12 олівців забрати 10 - залишиться2. Тобто, 12-10=2
2, 3, 4 малюнок розбираємо за такою ж схемою. Можна для прикладу використати палички, кружечки, цукерки, олівці, щоб унаочнити дії.
Записуємо це в зошит.
Повинно вийти так:
Між стовпчиками пропускаємо 4 клітинки.
10+2 = 12 10 +5 = 15 10+8 = 18
12- 2 = 10 15 - 5 = 10 18- 8=10
12 - 10 = 2 15 - 10 =5 18- 10 = 8
За таким принципом обчислюємо вираз із завдання 6. Усно.
Роздивляємося малюнок
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Що відчувають кіт та мишенятко?
• У яку гру вони грають? Як ви це
зрозуміли?
• Де б були ви на цій картинці? Що б ви
додали до цих іграшок?
• Які з них мають спільні ознаки за
кольором? За матеріалом? За формою?
• Куди мандрує кіт? А кошеня?
Читаємо текст
Передбачаємо за малюнком зміст тексту
• Розгляньте малюнок. Що відбувається?
• Про що будемо читати?
• Чи можете ви передбачити чия це валіза? Як ви це зрозуміли?
Діти самостійно читають першу частину тексту
• Опис якого предмета, що у валізі ви зараз прочитали? Як ви це зрозуміли що це саме рушник?
• Які слова, що у тексті, збігаються із описом рушника, який ви маєте вдома?
Діти в парі читають наступні частини тексту і обговорюють опис якої речі, що у валізі, вони прочитали
Питання
• Про які речі не було у тексті? Опишіть її мамі так, щоб вона здогадався про що ви кажете
• Яку річ краще не зберігати у валізі? Чому?
• Які речі беруть у подорож але зберігають не у валізі?
Українська мова
Підручник ст.49 (читаємо 3 рази)
Відео: Загадки
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Що відчувають кіт та мишенятко?
• У яку гру вони грають? Як ви це
зрозуміли?
• Де б були ви на цій картинці? Що б ви
додали до цих іграшок?
• Які з них мають спільні ознаки за
кольором? За матеріалом? За формою?
• Куди мандрує кіт? А кошеня?
Читаємо текст
Передбачаємо за малюнком зміст тексту
• Розгляньте малюнок. Що відбувається?
• Про що будемо читати?
• Чи можете ви передбачити чия це валіза? Як ви це зрозуміли?
Діти самостійно читають першу частину тексту
• Опис якого предмета, що у валізі ви зараз прочитали? Як ви це зрозуміли що це саме рушник?
• Які слова, що у тексті, збігаються із описом рушника, який ви маєте вдома?
Діти в парі читають наступні частини тексту і обговорюють опис якої речі, що у валізі, вони прочитали
Питання
• Про які речі не було у тексті? Опишіть її мамі так, щоб вона здогадався про що ви кажете
• Яку річ краще не зберігати у валізі? Чому?
• Які речі беруть у подорож але зберігають не у валізі?
Мистецтво
Переглянь відео.