вівторок, 7 квітня 2020 р.

Середа, 8 квітня

Фізкультура. Робимо ЗРВ без предметів . Відео тут:https://vseosvita.ua/library/kompleks-fizicnih-vprav-na-period-karantinu-222124.html



Я досліджую світ

Підручник ст 47
Дай відповідь на питання. (Усно)
1. Акула, щука, карась - це....
2. Метелик, сонечко, комар - це ...
3. Комахи можуть -... плавати, ...., ..., .... , .... .
4. Риби живуть у ....
5. Тіло риб складається з:  голови, .... , .....,.
6. Зябра рибам допомагають    .......

Перевіряємо:
1. Риби.
2. Комахи.
3. Літати, повзати, бігати, рити ходи у грунті.
4. Воді.
5. Тулуб, хвіст.
6. Зябра допомагають рибам дихати у воді.

Математика

Підручник ст 166-168

Друкований зошит ст 45

Усний рахунок
Порахувати десятками: від 1 дес до 7 дес, від 8 дес до 10 дес, від 3 дес до 9 дес, 
від 10 до 50, від 60 до 100 , від 20 до 80...

Повторюємо, назви чисел від 11 до 20.
Назвати числа другого десятка: від 11 до 20, від 11 до 17, від 14 до 20, від 12 до 19.

Підручник, завдання1
-Що ти бачиш на малюнку? 
-Скільки олівців у коробці?
-  Скільки стане олівців, якщо додати ще один зелений олівець? 11
То як отримали число 11? ( 10+1=11)
-Пясни, як отримали наступні  числа.

Записуємо: 8 квітня 
Класна робота
М.д.
 Виконуємо завдання 2. Записуємо лише сусідів чисел.
Перевіряємо: 10, 12, 12 14,17, 19, 18, 20.

Завдання 3  усно
Записуємо посередині: Задача 4
-Про кого іде мова в задачі?
-Що зробила лисичка?
-Ск. друзів запросила лисичка по телефону?  письмово?
-Прочитай запитання. Що потрібно дізнатися? Якою дією? +
Записуємо до зошита

10 +4= 14 (д)
Відповідь: 14 друзів
Завдання 5 
Розглядаємо перший малюнок
 10 олівців і 2 олівці - разом їх 12, тобто 10+2=12
Якщо від 12 олівців забрати 2 олівці - залишиться 10 олівців. Ми це можемо записати як 12-2=10
Якщо від 12 олівців забрати 10 - залишиться2. Тобто, 12-10=2

2, 3, 4 малюнок розбираємо за такою ж схемою. Можна для прикладу використати палички, кружечки, цукерки, олівці, щоб унаочнити дії.
Записуємо це в зошит.
Повинно вийти так:
Між стовпчиками пропускаємо 4 клітинки.
10+2 = 12               10  +5 = 15                 10+8 = 18
12- 2 = 10              15 - 5 = 10                   18- 8=10
12 - 10 = 2              15 - 10 =5                    18- 10 = 8

За таким принципом обчислюємо вираз із завдання 6. Усно.  


Українська мова 

Підручник ст.49 (читаємо 3 рази)
Відео: Загадки

Роздивляємося малюнок
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Що відчувають кіт та мишенятко?
• У яку гру вони грають? Як ви це
зрозуміли?
• Де б були ви на цій картинці? Що б ви
додали до цих іграшок?
• Які з них мають спільні ознаки за
кольором? За матеріалом? За формою?
• Куди мандрує кіт? А кошеня?

Читаємо текст
Передбачаємо за малюнком зміст тексту
• Розгляньте малюнок. Що відбувається?
• Про що будемо читати?
• Чи можете ви передбачити чия це валіза? Як ви це зрозуміли?
Діти самостійно читають першу частину тексту
• Опис якого предмета, що у валізі ви зараз прочитали? Як ви це зрозуміли що це саме рушник?
• Які слова, що у тексті, збігаються із описом рушника, який ви маєте вдома?
Діти в парі читають наступні частини тексту і обговорюють опис якої речі, що у валізі, вони прочитали
Питання
• Про які речі не було у тексті? Опишіть її мамі так, щоб вона здогадався про що ви кажете
• Яку річ краще не зберігати у валізі? Чому?
• Які речі беруть у подорож але зберігають не у валізі?

Мистецтво

Переглянь відео.