середа, 8 квітня 2020 р.

Четвер, 9 квітня

Я досліджую світ (2 уроки)

Підручник ст 48
Хто такі птахи?
Перелітні птахи

Українська мова
Підручник ст. 50
Відео: У . Мовка і Суржик


Розглядаємо малюнок
• Що відбувається? Як ви це зрозуміли?
• Прочитайте слова.
• Що означає це речення?
• Де ви його чули?
• З якою інтонацією його промовляти?
• Як ви це зрозуміли?
• Чи зрозуміли цю об’яву кіт? А мишеня?
• Хто промовляє цю фразу «Увага! Урок?»
• На чиєму місці б ви були?
• Навіщо потрібна уважність на уроці?

Робота з віршем.
Аналіз прочитаного
• Чому на малюнку зображена ґава ?
• Чи знайомий вам вираз ловити ґав? Коли так кажуть?
• Хто головний герой вірша? Чому ви так вирішили?
• Яка головна думка вірша? Що нам хотів повідомити автор Г. Фалькович?
• Роздивіться розклад уроків. Прочитайте їх назви. Які схожі уроки є у твоєму розкладі? Яких уроків не має твій розклад?
• Чи хотіли б ви мати такий урок?
• А які уроки ви б додали до розкладу? Пофантазуйте (парна робота)

Письмово
Повторюємо написання маленької букви у https://www.youtube.com/watch?v=NkPRJexcOxw
1 рядочок.

Математика

Підручник урок 84 (Усно) ст 170  правило
Повторюємо додавання десятками разом із бджілкою Тренажер
Письмово
9  квітня
Класна    робота
Запиши числа:
десять, тринадцять, шістнадцять, вісімнадцять, чотирнадцять, вісім, одинадцять, дванадцять.
Усно. Назви їх сусідів. Назви числа, які з них є парними. (10,16,18. 8.12)
Приклади

12 - 2 =              19- 10 =            10+5 =
15 - 5=               18 - 10 =           10 + 8=
18 - 8 =              12 - 10 =           10 +10=
16 - 6 =              17 - 10 =           6 +10 =
17 - 7 =              19 - 10=            7 +10=
13 - 3 =             11 - 1=               3 +10=

Довжина першого відрізка 15 см. Накресли відрізок, який на 10 см менший, за даний.